loading...
وسعـــــ ت صدای ایران علی عبدالمالـــــــکی---وبلاگ هواداران علی عبدالمالکی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تفاوت حافظه های Registered و Unbuffered چیست؟ 0 119 avandprinter
گردشگری سلامت چیست ؟ و آشنایی با مفاهیم آن در خانه گردشگری ویرا 0 127 malishahidi
Iran toursDanaTrips 0 124 malishahidi
اجاره انلاین ماشین در سامانه اتولی 0 127 malishahidi
قانون جذب پرورش افکار امیر شریفی 1 180 masoome
شغل دوم 1 159 masoome
سانترال پاناسونیک 0 126 samadi15
قیمت تور استانبول 0 131 samadi15
منهول (آدم رو) 0 119 samadi15
هتل سه ستاره کومکاپی کوناگی استانبول 1 142 masoome
تور کشتی کروز یونان 0 125 minaaa3576
هتل چهار ستاره ماربل استانبول 1 141 masoome
اخذ پذیرش تحصیلی 0 126 vahiddgn
هتل چهار ستاره بانکوک پالاس بانکوک 0 128 masoome
هتل چهار ستاره پیک نیک بانکوک 0 124 masoome
قیمت آهن 0 117 vahiddgn
اعزام دانشجو در مشهد 0 133 vahiddgn
دیزاین منزل 0 119 vahiddgn
دکوراسیون آنلاین 0 121 vahiddgn
طراحی دکوراسیون آشپزخانه 0 118 vahiddgn
طراحی دکوراسیون 0 138 vahiddgn
مجتمع تجاری آرمیتاژ مشهد 0 122 fns4565
مجتمع تجاری کوهسر مال مشهد 0 119 fns4565
مرکز تجاری اطلس مشهد 0 128 fns4565
هتل چهار ستاره گلد استار تفلیس 0 127 masoome
مراقبت های بعد از پروتز سینه که باید انجام داد! 0 122 nedaabasi
هوش مالی 0 121 vahiddgn
استقلال مالی 0 123 vahiddgn
شغل های زودبازده 1 172 vahiddgn
شغل مناسب من 0 127 vahiddgn
HO3EIN بازدید : 162 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای پاییز علی عبدالمالکی

واقعا خیلی اهنگ زیبایی هستش حتما دانلودش کنیداز من گفتن بود من که واقعا ازااین اهنگ خیلی لذت بردم

پاییز علی عبدالمالکی

 

 

پاییز یعنی من تک و تنها یعنی تورفتی تو دیگه نیستی پاییز یعنی خش خش برگها اروم تو گوش من میگه نیستی من باخودم قهرم بدون تو بی تودلم انگاریه مرگیشه پاییز یعنی ابریه چشمام یعنی دلم باگریه وامیشه وقتی که بارون از سر چترم سریز میشه عاشقت میشم تو نیستی ومن بعد تو هرسال پاییز میشه عاشقت میشم وقتی خیابون خیسه تو بارون باهر بهونه... عاشقت میشم تو دیونه نیستی ببینی من دیونه عاشقت میشم
پاییز یعنی بغض و دلشوره یعنی منو واین حس بدحالی پرسه زدن تو این خیابون ها پاییز یعنی جای تو خالی پاییز
یعنی تو خیابونا پرسه زدن بی هیچ منظوری یعنی بگن بیچاره دیونه است یعنی تو از دنیای من دوری
وقتی که بارون از سر چترم سریز میشه عاشقت میشم تو نیستی ومن بعد تو هرسال پاییز میشه عاشقت میشم وقتی
خیابون خیسه تو بارون باهر بهونه عاشقت میشم تو دیونه نیستی ببینی من دیونه عاشقت میشم
.
.
.
.
.
.
.
واقعا اهنگای فصلی علی جان عالیه هم پاییز هم زمستون تو هر کدوم از این اهنگایی که علی اجرا کرده هم شعر هاشون بی نظیره هم تنظیم و اهنگ که خود علی انجام داده پازل باند هم کار میکس و مستر انجام دادند خلاصه اهنگای فصلی علی بی نظیره عید بی تو هم جوری میشه گفت فصلی هستش که اونم اهنگ خیلی خوبی هست علی جان خسته نباشی واقعا با این اهنگ حسابی داره دلم اروم میگیره پاییز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام ترک پخش شده ازعلی عبدالمالکی رابیشتر دوست دارید
    نظرتون در مورد قالب وبلاگم چیه؟
    کدوم خواننده رو بیشتر دوس دارید
    با تغییر قالب موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 10,648
  • بازدید کلی : 90,969
  • کدهای اختصاصی

    وبلاگ هواداران علی عبدوالمالکی

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    دانلود اهنگ فوق العاده زیبای پاییز علی عبدالمالکی و تکست ترانه
    سفارش تبلیغات

    توجه!!

    برای سفارش تبلیغات به ما ایمیل بزنید.

    hosseinm98@yahoo.com